Print
Category: Over ons
Hits: 713

Vanaf dit jaar gaat Helpdesk-aan-Huis zich meer richten op het Midden- en Kleinbedrijf (MKB)

Automatisering wordt steeds complexer. Zowel inhoudelijk als administratief en juridisch. De ervaring leert dat steeds meer bedrijven die het eerst zelf regelden, hier gewoonweg geen tijd meer voor hebben. Vaak is investeren in die kennis ook zo duur dat ervoor gekozen wordt om de problemen op te gaan lossen wanneer het zover is en niet om ze te voorkomen. De basis waarop de organisatie vaak drijft en van afhankelijk is, wordt daardoor steeds zwakker en uiteindelijk zal die (met spoed) gerepareerd moeten worden wat vaak veel duurder is.

Want hoeveel kost het uw organisatie als niemand kan werken omdat het automatiseringssysteem niet werkt?

 Helpdesk-aan-Huis biedt hiervoor goede oplossingen. U krijgt:

  • één aanspreekpunt die alle problemen voor u oplost. Dus geen tussenpersoon.
  • directe hulp op afstand als dat nodig is. Dit zowel voor uw pc, tablet en smartphone.
  • U zit nergens aan vast. Alles gaat op basis van uurtarief (€ 60,00 exlusief BTW) afgerond per kwartier
  • regelmatige controles en updates van uw systeem (die in overleg worden ingepland)
  • doorlichting van het systeem (hard- en softwarematig)
  • uitgebeide specificatie van de verrichte werkzaamheden op de maandfactuur.
  • de mogelijkheid om achteraf te betalen (termijn is 30 dagen).

Dus hebt u behoefte aan één organisatie die alles op het gebied van ICT voor u uit handen neemt, neemt u dan vrijblijvend contact op voor een kennismakingsgesprek. U kunt bellen naar +31 6 1977 6946 of mailen naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Wij komen graag bij u langs.