Door Covid-19 wordt er momenteel veel gesproken over thuiswerkvergoeding.

 

Deze vergoeding houdt in principe in dat de werkgever een bepaalde jaarlijkse vergoeding geeft aan de werknemer om van huis uit te kunnen werken. En door de corona uitbraak is dit actueler dan ooit en het lijkt een blijvertje te worden.  Zo is in de CAO voor rijksambtenaren al een bedrag van € 363,00 netto afgesproken wat gebaseerd is op een berekening van het Nibud.

 

Ook steeds meer andere vakbonden zijn bezig om dit vast te leggen in de CAO's. En dat is ook logisch. Want de werkgever bespaart geld aan koffie, thee, hardware en onderhoud, brandstof en vul verder zelf maar in.

 

Terwijl de werknemer thuis hierdoor juist meer kosten krijgt.

 

Veel werkgevers zijn best wel bereid om hier een financieel steentje aan bij te dragen maar willen dan ook graag weten wat ermee gebeurt en over meebeslissen en dat is vaak lastig.

 

Helpdesk-aan-Huis heeft hiervoor een product ontwikkeld waardoor de werkgever weet wat er voor een deel met de vergoeding gebeurt.

Het standaardproduct (voor € 120,00 per jaar) bestaat uit:

  • 3 maandelijkse controle van de computer op Microsoft updates
  • actualiteit van de PC beveiliging
  • het versnellen van het opstartproces door overbodige programma's uit dit proces te halen.

Dit product kan worden uitgebreid (voor totaal € 150,00 per jaar) met:

  • 3 maandelijkse controle van de beveiliging van netwerk o.a. op de firewall instellingen
  • eventueel instellen van vaste ip-adres op de computer
  • eventueel een apart werkprofiel aanmaken op de computer zodat werk en privé meer gescheiden worden en zo de produktie en concentratie ten goede komt.

Een laatste optie die er aan kan worden toegevoegd is een helpdesk op afstand die gebeld kan worden bij problemen. Dit gebeurt op basis van een uurtarief (€ 60,00) waarbij wordt afgerond per kwartier. Aan het einde van de maand krijgt u een factuur met daarop de kosten die buiten het abonnement vallen.

Bovengenoemde bedragen zijn exclusief BTW.

 

Alle werkzaamheden gebeuren op afstand m.b.v. Teamviewer en er wordt altijd vooraf contact opgenomen wanneer de computer wordt overgenomen zodat de privacy gegarandeerd is tenzij anders wordt overeen gekomen.

 

Nieuwsgierig geworden naar wat Helpdesk-aan-Huis (nog meer) voor u kan betekenen?

Bel naar 013-5439565 of 06-19776946 of mail naar This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

NB. 6-11-2020 | Door de grote belangstelling bestaat de kans dat er binnenkort een tijdelijke stop op dit product komt.

® 2020 Helpdesk-aan-Huis