Je ziet het steeds vaker dat in de ondertekening van de mail, ook het logo is toegevoegd. Bij elk mailpakket werkt het weer anders. in dit artikel staat beschreven hoe dat werkt in Thunderbird. In dit geval is gewerkt met versie 68.9.0.

 

  1. Start procedure
  2. Open Thunderbird.
  3. Vervolgens kies je in Thunderbird voor 'opstellen'.
  4. Kopieer de inhoud van je Word document naar het lege bericht.
  5. Kies voor 'opslaan als'.
  6. Geef het bestand een naam en kies bij type voor 'html'.
  7. Sla het in een locatie op waar het bestand altijd blijft staan omdat hij steeds gekoppeld wordt als handtekening document aan je mail.
  8. Sluit het Word document.
  9. Klik op Extra ==> accountinstellingen.
  10. Als er meerdere accounts in Thunderbird zitten, ga dan naar het account waaraan de handtekening moet worden gekoppeld.
  11. Zet een vinkje in 'ondertekening uit een bestand gebruiken'
  12. Klik op kiezen en selecteer het net opgeslagen bestand.
  13. Einde procedure.